Views:
1 267

Початок Травня 2018 рік, місто Єкатеринбург (столиця Уралу). Справи зроблені, їдемо в Москву. Компанія з трьох чоловік. Яндекс Навігатор проклав маршрут. По карті 1 800 кілометрів. Плануємо їхати через Перм, де і заночуємо. З Еката до Пермі 360 кілометрів. Виїжджаємо після обіду. Наступний нічліг в Казані і по дорозі обов’язково заїдемо в Нижній Новгород.


Виїжджаємо на Перм. Більш детально про дорогу Р-242 Єкатеринбург — Перм я писав ось тут. Доїхали десь годин за 5. Не поспішали. Зупинялися кілька разів на кава-паузу.

ЕКАД.

З Пермі на Казань стартуємо рано вранці. У відрізок з 06.00 до 07.00 потрібно висунутися, інакше пробки, втратимо час. Відстань від Пермі до Казані на Яндекс Картах 670 кілометрів. Навігатор проклав маршрут і ми поїхали.

Вранці їхати одне задоволення. Машин мало. Дорога практично порожня. Вночі були заморозки, тому слід пам’ятати, що можливий ожеледь. Крейсерська швидкість на старті 110 км/год.

Дорога з Пермі на Казань.
Дорога з Пермі на Казань.
Кафешки, готелі, поблизу великих міст Росії це норма. Тут недорого можна заночувати і смачно поїсти.

Тримаємося покажчиків. Нам потрібно на Іжевськ, там по кільцевій і на Казань. На практиці все здається дуже просто, але все-таки, незважаючи на сучасні технології, невеликий косяк (коло 250 км і вбита підвіска) з нами трапився.

Їхати одне задоволення рівно до того моменту, поки не впираєшся в фуру. Добре, якщо на дорозі мало машин, а якщо ранок або вечір, спуски і підйоми, ожеледь, то обгін може затягнуться на тривалий час. Краще не ризикувати, а почекати, поки траса стане більш порожній.

Ось він наш косячний перехрестя. Потрібно було піти на Іжевськ, але хтось дуже розумний, проклав типу найкоротший шлях, і ми поїхали прямо, на Гру. І ось тут починається найцікавіше.

Республіка Удмуртія. Ось вже я точно не очікував, що тут побуваю. Майже обід, вирішили зупиниться поїсти. Відразу не зрозуміли, що дорога не прохідна. І ми пішли з маршруту. Стали шукати кафешку. Начебто щось знайшли. Людей в ній практично не виявилося, та й працівники подивилися на нас якось дивно. Мабуть, не очікували відвідувачів взагалі.



Перевірили всі рідини і зробили візуальний огляд автомобіля.

Вообщем поїли і поїхали далі. Маршрут на навігаторі перестав бути зеленим. Одна сіра смужка. Дорога зіпсувалася практично в нуль. Автомобілів практично не стало. І тут у нас з’явилися смутні сумніви, що ми їдемо не туди.


Їхали, їхали і приїхали. Машин немає. Дороги немає. Поселень немає. Кінцева… Асфальт закінчився. Далі проїзду немає.

Добре, що назустріч виїхав якийсь дядько, який нам пояснив, що ми реально повернули не туди. Переправа зараз закрита. Потрібно повертатися на розвилку і на Іжевськ. Начебто можна було проїхати вздовж річки, але ризикувати ми не стали. Практично повернулися назад. Плюсанули собі десь 250 кілометрів.


Вообщем якимось незрозумілими шляхами ми все-таки дісталися до Казані. З часу точно сказати не можу, але приїхали в самий час пік. На в’їзді в місто пробки. Я ще примудрився нарватися на тихоход і суцільну. І тут звідки не візьмись з’явилися вони, доблесні співробітники ДПС з відеофіксацією…


Казань — столиця Республіки Татарстан, Росія. Великий порт на лівому березі річки Волги (Вікіпедія). Місто мільйонник. Населення понад 1 200 000 чоловік за даними на 2018 рік. Великий культурний та історичний центр Російської Федерації. Тут є багато цікавих історичних місць. Одним з них є Казанський кремль, куди ми встигли заїхати. Вхід вільний.







Так, треба скинути речі і знайти квартиру подобово або готель. Зараз це все робиться дуже просто. В інтернеті маса пропозицій на спеціалізованих сайтах. Подзвонили, домовилися, через годину заселилися.

Потім пішли гуляти по Казані. Ночували в центрі. Я сильно багато не ходив, т. к. завтра ще їхати, а от товариші пішли на набережну. Тут, кажуть, вона дуже гарно виглядає, особливо вночі.



Про Казань в принципі все. Мені тут сподобалося. Місто класний. У всякому разі в центрі.

Ранок. Встаємо. Їмо і вирушаємо далі. Стартуємо десь з 09.00 до 10.00. Заторів у місті вже майже немає, так що політ нормальний. Тримаємо шлях на Нижній Новгород. Відстань 390 кілометрів. Тут вже клімат трохи тепліше, світить сонечко і люди ходять в майках.






Дорога хороша, машин не дуже багато. Впевнено йдемо 120 км/ч. Обідній час, потрібно десь поїсти. В дорозі вже більше трьох годин, так і заправитися вже не заважає.

Вирішили зупинитися на заправці IRBIS. Точніше сказати, на цілому заправному комплексі. Тут і поїсти і випрати і помитися можна і переночувати. Вартість ночівлі мене приємно здивувала. Кімната коштує 300 рублів РФ з людини. В кімнаті два місця. Тобто 600 рублів. За курсом долара 60 руб. РФ за $1 виходить всього $10. Набагато дешевше, ніж ми знімали квартиру подобово в Казані.


Все свіженьке, все смачне… МММ….

Туди-сюди і приїхали в Нижній Новгород.

Нижній Новгород — місто в центральній частині Росії, великий культурний та адміністративний центр. Розташований на річці Волга. Населення понад 1 200 000 чоловік (Вікіпедія).

Ночівля не планується, їдемо на набережну. Відпочиваємо, їмо, гуляємо. Пару годин у нас є. Вдалині ми побачили фунікулер (канатна дорога) через річку, але на місці щось погано змогли розібратися (позначилася втома) та ми стартували на Москву.










Від Нижнього до Москви 420 кілометрів. Чотирисмугова Дорога. Взагалі казка. Їдеш і радієш. Протягом усього шляху стоять кафешки, заправки та інші корисні для водія речі.



До Москви доїхали без пригод. Вже темно. Машин, до речі, не дуже багато. Трохи був великий трафік на в’їзді.



Підсумок. Ось такий у мене дводобовий тріп вийшов з Єкатеринбурга в Москву. Як би там не було, по дорозі є багато красивих міст, куди потрібно заїжджати мінімум на кілька днів включаючи відпочинок, якщо їдеш на машині.

В цілому, дорога їх Єкатеринбурга до Москви цілком непоганої якості. Федеральна магістраль, так що за нею намагаються дивитися. Наявність готелів і всяких смачних кафешок, робить подорож щодо комфортним. Радує, що середньостатистичний росіянин може дозволити собі поїсти і відпочити в таких закладах без проблем.

Окремо скажу, що це Росія, і я заправлявся на заправках відомих брендів. Можливо, це тільки мій стереотип, але все-таки, якщо ви їдете по Уралу, де щільність населення велика, бажано мінімізувати ризики залити неякісне паливо…

Друзі, якщо вам сподобалася стаття, то я буду вдячний, якщо ви поділитеся посиланням на неї в своїх соціальних мережах за допомогою кнопок. Також, якщо є питання, то можете задати їх у коментарях…