Як відкрити нічний клуб

12-19-2021

Нічні клуби користуються популярністю у людей різного віку. Також хочемо вам порекомендувати нічний клуб Split. Відвідуючи клуб, люди отримують відчуття свята і легкості. Саме за цими відчуттями люди йдуть в клуби. Нічні клуби приносять свої власникам чималий дохід, якщо клуб організований грамотно і є місцем тяжіння жителів. Питання відкривати або не відкривати клуб, ймовірно, поставлений не зовсім вірно. Правильніше ставити питання, чи вистачить коштів на відкриття клубу?

Для того, щоб почати реєстрацію та організацію бізнесу, необхідно прийняти рішення про те, який клуб планується відкрити. Виділяють:

Закриті клуби-це заклади для певної категорії відвідувачів, з числа, так званої “золотої молоді”. Дохід такого клубу складається не з продажу вхідних квитків, а з ціни на напої та закуски. З мінусів, можна виділити той факт, що коло «золотої молоді» обмежений, а значить, він набридне відвідувачам і вони почнуть пошук іншого місця розваги.

Тематичні клуби-це може бути клуб любителів певного жанру музики, або заклад для певного кола осіб.плюсом буде наявність постійних відвідувачів. Мінусом факт того, що в невеликому місті такі заклади не будуть користуватися популярністю і не окуплять своїх витрат.

Масові клуби-це багатопрофільні клуби для найширшої аудиторії, в яких не існує обмежень для відвідування, крім тих, які передбачені законом. Основний дохід складається з продажу вхідних квитків і кількості проданих напоїв і закусок. Плюс цих закладів в тому, що вони дуже популярні серед широкої маси населення, часто приймають замовлення на проведення корпоративних і святкових заходів.

Сезонні заклади-це клуби, що працюють тільки в певний період часу. Наприклад-літні клуби в курортних містах. Ці заклади розраховані на певну категорію відвідувачів.

Якщо все-таки ви прийняли рішення про відкриття нічного клубу, давайте розглянемо позитивні і негативні сторони даного бізнесу.серед позитивних сторін експерти виділяють наступне:

Серед негативних сторін даного бізнесу звертають увагу на:

Приймаючи рішення про відкриття нічного клубу, необхідно провести ретельні дослідження існуючого ринку. Вивчити конкурентів, зрозуміти які послуги вони пропонують своїм відвідувачам, які з цих послуг найбільш затребувані, які менш. Зрозуміти в чому може бути ваша конкурентна перевага, що ви можете запропонувати послуги, які будуть відрізняти ваш заклад від інших, вже діючих на ринку. Чи закривалися в місті подібні заклади, зрозуміти причини закриття.

1. Далі потрібно визначитися з локацією свого закладу, пошукати варіанти приміщень, в яких можна було б відкритися. Потрібно розуміти, що для відкриття клубу необхідно приміщення площею від 500 до 1500 квадратних метрів.

Місце має бути “прохідним” з можливістю організації паркування, близькістю зупинок громадського транспорту. А такі приміщення в будь-якому місті наперече. Значить, найкращим варіантом буде придбання приміщення у власність, а не оренда.

Рівень можливих доходів безпосередньо залежить від місткості клубу. Іноді, власники приймають рішення скоротити посадочні місця на користь стоячих і танцполу для збільшення можливої кількості відвідувачів. Ще один момент, який відіграє важливу роль у розвитку майбутнього клубу – це мода. Якщо місце стане модним, трендовим, то наплив відвідувачів забезпечений. Для того, щоб стати модним, в закладі повинен бути відмінний звук, світло, оригінальний дизайн і незвичайна кухня.

Одним з найбільш важливих питань, які необхідно вирішувати власнику закладу, в якому збирається велика кількість, розпаленим алкоголем людей, це питання безпеки.

Необхідно забезпечувати порядок у залі, запобігати конфліктам, виводити агресивних відвідувачів, захищати заклад від наркодилерів. Для вирішення всіх цих питань, які виникають щодня, необхідно мати свою власну службу безпеки або укладати договір на охорону зі спеціалізованим підприємством.

Ще одна проблема, яку необхідно буде вирішувати-це наявність зброї у охоронців. Якщо ви вирішите озброювати охорону, то доведеться оформляти дозвіл на зброю і організовувати спеціальне приміщення для зберігання зброї. Так само необхідно організувати систему відеоспостереження для забезпечення контролю за закладом.

Нічний клуб вимагає величезних вкладень, тому важливо врахувати і прорахувати всі можливі ризики. Серед потенційних ризиків можна виділити:

У роботі нічних клубів завжди є одна проблема-це завантаженість приміщення в денний час. Якщо кухня та обладнання дозволяє, то багато власників організовують справу таким чином, що в денний час заклад працює як ресторан або кафе.

Інші власники організовують заняття танцями або іншу клубну активність в денний час. У приміщенні можна проводити заняття за інтересами, наприклад, йогою. Можна організувати додатково коворкінг-зону і здавати її в оренду. Це дозволить організувати повну завантаженість приміщення і отримувати додатковий дохід.

Нічному клубу потрібен пристойний штат співробітників. Але фахівці називають головну людину в клубі-це промоутер. Промоутер-це людина, яка вміє залучити відвідувачів в клуб.

При цьому він повинен направляти діяльність клубу в русло обраної концепції. Це людина вміє створювати свято і отримує за це заробітну плату. У число управлінського персоналу клубу також повинен входити арт-директор або керуючий, на плечі якого покладають всю роботу по забезпеченню зв’язку між співробітниками клубу і відвідувачами, бухгалтер і власне директор.

Далі клуб необхідні діджеї, бармени, офіціанти, звукорежисери, інженери по світлу, кухарі. Технічний персонал і служба охорони. Всього в штаті може бути до 40 осіб. Оскільки в нічний клуб йдуть за атмосферою свята, то персонал грає в цьому важливу роль. Тому від підбору персоналу залежить дуже багато чого. Команда повинна бути максимально стресостійка, вміти виходити з конфліктних ситуацій без загострення ситуації, вміти створювати потрібну атмосферу для відвідувачів.

Сьогодні на російському ринку з’явилися заклади, які пропонують власні франшизи. Ще 5-7 років тому франшизу пропонували тільки європейські заклади. До плюсів покупки франшизи відносять допомогу у відкритті, у виборі персоналу, в просуванні закладу.

Аалександр колосов, власник клубу «лондон» говорячи про власні плани відкриття клубу по франшизіпредставники клубу “ministry of sound” в росії назвали ціну – близько 200 тисяч доларів тільки за використання бренду. Створювати такий клуб було не дуже вигідно, але ми зрозуміли це тільки коли почали будівництво.